Szkolenia z programów. Dlaczego warto z nich korzystać?

szkolenia z programów

W ostatnim czasie nasi Doradcy Techniczni przeprowadzili z klientami kilka szkoleń z naszych programów. Byli to klienci, którzy m.in. prowadzą własne biura rachunkowe lub którzy prowadzą księgowość w firmach z przeróżnych branż. Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ chcemy pokazać, że nie są to przeciętne, monotonne i powtarzalne szkolenia. Jesteśmy firmą, która tworzy własne oprogramowanie i której zależy na tym, aby klienci mogli z niego sprawnie i efektywnie korzystać. Nasze szkolenia pozwalają znaleźć rozwiązania oraz odkryć nowe możliwości programów. Niejednokrotnie pomogły przyśpieszyć klientom pracę w programach. Dlatego też zachęcamy wszystkich, bez względu na branżę, czy wielkość firmy do skorzystania z naszych szkoleń.

Kto prowadzi szkolenia z programów? 

Szkolenia prowadzą nasi wykwalifikowani specjaliści, którzy doskonale znają programy „od środka”. Na co dzień udzielają klientom wielu odpowiedzi na przeróżne pytania. Mają ogromną wiedzę na temat naszych programów, którą z chęcią się dzielą. 

Często sami Doradcy zauważają u klientów potrzebę dodatkowego szkolenia z programu. Jednorazowe szkolenie może w zupełności wystarczyć, by klient mógł znacznie lepiej poznać funkcje programu. Dzięki temu uniknie dodatkowego stresu, co w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. 

Jak umówić się na szkolenie? 

W pierwszej kolejności klient wybiera szkolenie, które chciałby odbyć. Jeżeli ma wątpliwości, może również skontaktować się z naszymi Doradcami, którzy wskażą dopasowane do jego potrzeb szkolenie. Wybrane szkolenie można zakupić przez sklep internetowy, co w ostatnim czasie jest najczęstszą formą. Można również to zrobić drogą mailową lub telefonicznie. 

Nasi Doradcy po otrzymaniu informacji o opłaceniu szkolenia, kontaktują się z klientem w celu umówienia terminu. Szkolenia najczęściej odbywają się zdalnie. Jest to zdecydowanie najwygodniejsza forma zarówno dla klientów, jak i naszych Doradców. Podczas szkolenia klienci nie muszą obawiać się o bezpieczeństwo swoich danych. Nasi Doradcy nie będą mieć dostępu do żadnych danych bez ich wiedzy i zgody. 

Jak ustalić tematy? Jakie są najczęstsze pytania klientów?

Tematy są dobierane indywidualnie. Każde szkolenie jest inne i dopasowywane do potrzeb klienta. Podczas szkolenia Doradcy nie omawiają tematów, których klient nie potrzebuje. Najczęściej to klienci sami wysyłają listę tematów, które chcieliby omówić podczas szkolenia. Dla Doradców jest to świetna forma, ponieważ przed szkoleniem mogą dokładnie przygotować się do spotkania, a dodatkowo jest to również okazja do poznania nowych i interesujących oczekiwań.

Każdy klient ma inne preferencje, co do tematów szkolenia. Jednak jeżeli chodzi o szkolenie z programu KsH (Księga Handlowa), w ostatnim czasie tematy zaproponowane przez klientów dotyczyły: 

  • rejestru vat zakupu – korekt, wysyłki jpk vat,
  • księgowania wyciągów bankowych,
  • księgowania kosztów – z jakich poziomów systemu dokonywane są księgowania, szablony, automaty księgujące, transakcje?
  • sposobu uzyskania daty dowodu na zestawieniach wydruku z konta?

W przypadku dłuższych szkoleń np. 3-godzinnych staramy się dzielić je na różne panele, jednak i sami klienci to proponują. Klient, który wykupił szkolenie, zaproponował, żeby podzielić je na trzy części. Pierwsza poświęcona była na ogólne omówienie wszystkich funkcji w programie, druga dotyczyła konkretnych elementów działania programu, a trzecia była poświęcona przygotowanym przez klienta wcześniej pytaniom. 

Odbiór szkolenia przez uczestników 

Co zauważyliśmy? Klienci po odbytych szkoleniach są znacznie spokojniejsi w kwestii użytkowania programu, a przede wszystkim są zadowoleni z odbytego szkolenia. Kluczowe jest, aby zdobytą wiedzą wykorzystać później w praktyce. Warto zatem podczas szkolenia robić notatki, co sami rekomendujemy. 

Listę dostępnych szkoleń znajdziesz TUTAJ. Jeżeli masz pytania, to śmiało! Skontaktuj się z nami.