Program do Obsługi Sprzedaży (ObSp)

Oprogramowanie do sprzedaży dla firm

Program do obsługi sprzedaży

Program ObSp - Obsługa Sprzedaży

Program do obsługi sprzedaży umożliwia sprawne wystawianie faktur i efektywne zarządzanie magazynem w firmie każdej wielkości. Intuicyjna obsługa sprawia, że praca z programem jest prosta i szybka.
program do obsługi sprzedaży
Intuicyjny interfejs oprogramowania księgowego
Eksport plików JPK
Eksport plików do programów księgowo-finansowych KPiR i KsH, Kamsoft i ZSMOPL. Eksport plików JPK: JPK_FA, JPK_VAT, JPK_MAG.
Monitorowanie zmian prawnych w programie księgowym
Wystawianie wszystkich typów dokumentów
Dzięki programowi do obsługi sprzedaży bezproblemowo wystawisz i obsłużysz: faktury, rachunki, paragony, korekty, zaliczki, końcowe, marża, proformy, zamówienia, kasa, bank
Integracja z oprogramowaniem zewnętrznym
Integracje z oprogramowaniem zewnętrznym
Automatyczne wprowadzanie danych z faktur dzięki PrzyjaznaFaktura, integracja z terminalami Polcard, możliwość otwarcia e-sklepu opartego na PrestaShop/Woocommerce/Shoper, BinSoft bsxPrinter, urządzenia fiskalne Emar, Elzab, Posnet*, wyciągi bankowe mt940

Program do obsługi sprzedaży - najważniejsze funkcjonalności

Program do faktur o wielu funkcjonalnościach

ObSp jest sprawnym i szybkim systemem do sprzedaży wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Dzięki wszechstronności i możliwości rozbudowy zwykły program do faktur może być dostosowany do każdej firmy niezależnie od branży.

Integracje z zewnętrznymi programami i bazami danych o przedsiębiorcach

ObSp umożliwia integrację serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/VIES/czynny podatnik VAT. Biała lista podatników wraz z pobraniem wszystkich numerów kont bankowych.

Wbudowana analityka

Wyposażony w wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz oraz możliwość tworzenia własnych raportów.

Generowanie plików kontrolnych wymaganych prawnie

Moduł e-Kontrole podatkowe, pozwala wygenerować pliki JPK_VAT7M i wymienić dane między programami księgowymi. Pliki JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB można wysłać do US za pomocą dodatkowego oprogramowania.

Import faktur zakupowych
Moduł importowy faktur zakupowych- przez firmant JPK-FA, COMARCH, COMARCH_EDI_INVOICE, COMRARCH-XML

 

 

Jakie funkcje posiada program do Obsługi Sprzedaży ObSp?

Dlaczego wybrać właśnie nas?

Program do obsługi sprzedaży ObSp jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić najbardziej optymalne i efektywne użytkowanie.

Podstawowe funkcje programu ObSp

  1. Zarządzanie magazynem, listą kontrahentów, katalogiem produktów i usług, cennikami
  2. Eksport plików JPK_V7
  3. Wystawianie wszystkich typów dokumentówfaktury, rachunki, paragony, korekty, zaliczki, końcowe, marża,proformy, zamówienia, kasa,bank
  4. Integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/VIES
  5. Obsługa płatności kartą, przedpłat, oraz sprzedaży ratalnej
  6. Współpraca z terminalami płatniczym POLCARD
  7. Wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów
  8. Moduł e-Kontrole podatkowe, pozwala wygenerować pliki JPK_VAT7M i wymienić dane między programami księgowymi. Pliki JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB można wysłać do US za pomocą dodatkowego oprogramowania.
  9. Wysyłka e-mail, SMS z powiadomieniem o naliczonym długu oraz z przypomnieniem o kończącym się terminie płatności za fakturę lub proformę;
  10. Automatyzacja wystawiania cyklicznych faktur, masowego wydruku do PDF i wysyłki mailowej;
  11. Obsługa płatności poprzez kasę,bank w tym import MT940
  12. Możliwość ukrywania towarów nieużywanych w magazynie, aby można było powrócić do nich później.
  13. Eksport dokumentów- możliwość eksportu do platformy elektronicznego fakturowania (pef). Eksport dokumentów w formacie kamsoft. 
  14. Wystawienie faktury do paragonu od wersji Usługi.
  15. Nowy mechanizm umożliwiający wystawienie Faktury do paragonów, według reguły; Dokumenty >> Sprzedaży >> zaznaczamy Paragon i wybieramy F6 lub Inne >> Faktura do Paragonu.
  16. Oznaczenia procedur na wydruku faktury.
  17. Możliwość generowania plik JPK-V7M do celów wymiany danych z programami księgowymi. Plik zawiera tylko strukturę ewidencyjną bez deklaracyjnej  i nie nadaje się do wysyłki na potrzeby US, ale umożliwia przypisanie kodów GTU dla towarów, usług.
  18. Wyświetlanie informacji o kodzie GTU na szablonie Faktura.fi3 dostępnym dla wersji ObSp Usługi, Magazyn, Wielomagazyn i Ekspert. Jeśli posiadasz dedykowany  szablon faktury wykonany przed 1.09.2020 zapytaj doradcę o możliwość konwersji na nowy
  19. Szablony faktur z obsługą kodów CN.

Rozszerzone funkcjonalności w zależności od wersji

  1. Dokument HDI, deklaracja Intrastat w tym wysyłka e-deklaracji
  2. Moduł produkcyjny – Dzięki funkcji kompletacji stworzysz gotowy produkt z dowolnej liczby półproduktów. W prosty sposób połączysz wykonywane przez Ciebie usługi z towarami.
  3. Integracja z urządzeniami fiskalnymi Posnet*, Innova, Emar, Novitus, ORHMET DF, Elzab
  4. Integracja z kolektorem danych opartym na Windows Mobile – Dolphin
  5. Obsługa sprzedaży ratalnej
  6. Integracja z systemem ofertowania onlinePrzyjaznaOferta

program do obsługi sprzedaży funkcje

Najnowsze aktualizacje i wersje programów

Zobacz wcześniejsze wersje programów i pobierz aktualną

Licencja 4Inclusive z programem do obsługi sprzedaży

Za zmiany prawne w programie ObSp nigdy nie płacisz!

Licencja 4Inclusive to szereg usług zapewnianych w ramach aktualnej wersji programów Varico.

Wybierając oprogramowanie Varico z Licencją 4Inclusive masz pewność, że otrzymasz niezbędną pomoc, a Twoje programy będą zawsze przystosowane do bieżących zmian prawnych.

Wszystkie korzyści z programu do obsługi sprzedaży z Licencją 4Inclusive zobaczysz tutaj

DARMOWE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
Darmowa aktualizacje oprogramowania

Wszystkie nowe wersje i łatki programu z aktualnymi zmianami prawnymi masz od ręki i za darmo!

DARMOWY SERWIS
Serwis telefoniczny i dostęp do pomocy

Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem – Doradcy Techniczni będą

odpowiadać na Twoje pytania dopóki nie uzyskasz niezbędnej wiedzy.

Rabaty cenowe

Oprócz standardowego rabatu na odnowienie nawet do 70% skorzystaj z rabatu na podwyższenie wersji programu!

WIECZYSTE PRAWO UŻYTKOWANIA
Wieczysty dostęp do programu

Po wygaśnięciu okresu licencji masz prawo do przeglądu i archiwizacji swoich danych jak długo zechcesz!

program do obsługi sprzedaży e-sklep

Integracja e-sklepu z programem ObSp

Dodatkowe funkcjonalności programu do Obsługi Sprzedaży

Już dziś przyspiesz rozwój swojej firmy dzięki nowoczesnej integracji e-sklepu z programem do Obsługi Sprzedaży. Opisz nam swój biznes, a my przeanalizujemy Twoje potrzeby i wdrożymy rozwiązania spełniające  oczekiwania. Wdrożenie internetowego sklepu zintegrowanego z programem ObSp® przyniesie znaczne korzyści dla firmy w wielu obszarach jej działalności.

Sprawdź program do obsługi sprzedaży za darmo przez 30 dni

PRZEKONAJ SIĘ SAM, ŻE GO POTRZEBUJESZ

CENNIK

Wybierz rozwiązanie, którego potrzebujesz

ObSp Usługi

449

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Magazyn

849

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Wielomagazynowa

1149

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Ekspert

1299

NA 12 MIESIĘCY

netto

*Odnowienie Licencji 4Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych odnowień licencji.

*Warunkiem otrzymania rabatu jest odnowienie Licencji 4Inclusive programu w przeciągu 2 tygodni od wygaśnięcia licencji. W przypadku powrotu do programu rabat 50% jest utrzymywany do 2 lat od daty zakończenia licencji, natomiast powyżej 2 lat rabat wynosi 30%.

*Odnowienie Licencji 4Inclusive na programy jest liczone wg cen pojedynczych programów.

*Wszystkie kwoty są cenami netto (bez VAT) oraz dotyczą jednego stanowiska. Na drugie stanowisko rabat -50% ceny, trzecie i kolejne – rabat -60% ceny.

*Oferujemy możliwość zakupu programu oraz odnowienia licencji na raty. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z naszym Doradcą Biznesowym w celu omówienia szczegółów oferty.

Współpraca z urządzeniami fakturującymi

Urządzenie SET

Współpraca z drukarkami fiskalnymi

Posnet:

  1. Temo,
  2. Thermal 5V,
  3. Combo DF,
  4. Nixdorf ND77,
  5. Thermal HS,
  6. DF 300/302,

Innova:

  1. Profit,
  2. Market,

Emar:

  1. Solo,
  2. Solo Bis,
  3. Printo,
  4. Duo,

Novitus (dawny Optimus):

  1. Delio Prime,
  2. Delio,
  3. Bono,
  4. Deon,
  5. VEGA MOBILE,
  6. Vento,
  7. Quarto,
  8. Vivo oraz Vivo II,
  9. Optimus-iC Wiking,

ORHMET DF

obsługa protokołu Posnet*

Współpraca z Kasami fiskalnymi

Optimus PS2000:

 ELZAB

    1. ALFA
    2. ALFA LUX 1279
    3. ALFA LUX 2047
    4. ALFA LUX 4095
    5. ALFA MAX
    6. ALFA MAX E
    7. ALFA PLUS
    8. ALFA SUPER 1279
    9. ALFA SUPER 2047
    10. ALFA SUPER 4095
    11. ALFA SUPER 767
    12. Alfa Waga 4095
    13. Croatia Alfa
    14. Croatia Alfa Plus
    15. DELTA 20479
    16. DELTA 9983
    17. Delta Lux 20479
    18. Delta Lux 9983
    19. Jota 2047
    20. SYSTEM 600

Novitus (dawny Optimus-IC):

  1. BONITA / BONITA II
  2. BRAVO
  3. FIESTO
  4. FRIGO II / FRIGO II+
  5. MAŁA PLUS E
  6. MAŁE TANGO
  7. miniTax
  8. NANO E
  9. PS3000
  10. RUMBA
  11. SENTO E
  12. SOLEO PLUS
  13. SYSTEM
  14. TIPO

EMAR

Emar Nova

*Posnet – nazwa własna zastrzeżona dla firmy Posnet Polska SA

Wymagania systemowe

Minimalne:

  1. procesor Intel i3 lub wyższe,
  2. min. 4 GB pamięci RAM
  3. 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
  4. system operacyjny:
    1. Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    2. Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  5. minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
  6. Napęd CD lub DVD,
  7. drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
  8. system plików NTFS na dysku twardym.
  9. Wymagane posiadanie serwera bazy danych bazy PostgreSQL 9.1 x32,
  10. Stałe połączenie internetowe
    1. dla usługi GOD min 20 Mb/s

Zalecane dla komputerów:

  1. procesor Intel i5 lub wyższe,
  2. 8 GB pamięci RAM
  3. 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
  4. system operacyjny:
    1. Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack
    2. Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  5. zalecana rozdzielczość ekranu to 1920×1080,
  6. Napęd CD lub DVD,
  7. drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
  8. system plików NTFS na dysku twardym.
  9. wymagane posiadanie serwera bazy danych PostgreSQL 9.1 x32,
  10. Stałe połączenie internetowe
    1. dla usługi GOD min 20 Mb/s

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane dla serwera:

  1. procesor Intel Xeon 3 GHz i wyższe,
  2. 16 GB Pamięci RAM,
  3. 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  4. system operacyjny:
    1. Microsoft Windows Server 2012 R2, 2016, 2019 8.1 32-bit/64-bit
    2. Microsoft Windows 10 Professional 32-bit/64-bit
    3. Linux np. Debian / Ubuntu / Red Hat w najnowszych wersjach dystrybucji
  5. drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  6. wymagane posiadanie serwera bazy danych PostgreSQL 10.12 x32,
  7. system plików NTFS na dysku twardym dla systemów Windows lub ext4 dla serwerów Linux.
  8. Stałe połączenie internetowe
    1. dla usługi GOD min 20 Mb/s