Księga Handlowa - KsH
Program do pełnej księgowości KsH
Wypróbuj program na komputerze.
Intuicyjna obsługa
Integracja z przydatnymi programami
Bieżąca aktualizacja
Najważniejsze funkcje Księgi Handlowej KsH
Oprogramowanie do pełnej księgowości
Program KsH ułatwia rozliczanie zaawansowanych operacji księgowych. Wiele funkcjonalnych opcji pozwala na zoptymalizowanie czasu pracy. Dostępne możliwości znacznie poprawiają sprawność i jakość księgowania. Księga Handlowa KsH uefektywnia codzienne czynności rozliczeniowe.
Importowanie oraz księgowanie pod KSeF
Funkcja KSeF w programie Księga Handlowa umożliwia automatyczne importowanie faktur ustrukturyzowanych (XML) oraz ich bezpośrednie księgowanie w programie. Jest to dla Ciebie oszczędność czasu, ale również redukcja błędów i pełna zgodność z ustawą o fakturowaniu elektronicznym. Wszystko masz w cenie programu!
Generowanie plików kontrolnych
KsH daje możliwość generowania danych do wymaganych prawnie plików kontrolnych JPK-SF. Rozliczanie dokumentów nie będzie sprawiać problemów.
Szablony i automaty księgowe
Księgowanie faktur z KsH jest łatwiejsze, dzięki gotowym wzorom księgowym i automatycznemu generowaniu automatów księgowych. Zaoszczędzisz swój cenny czas.
Automatyzacja
Mechanizm automatycznego definiowania bilansu oraz rachunku zysków i strat w oparciu o posiadane wzorce takich definicji. Program KsH udostępnia wzory zgodne z ustawą o rachunkowości.
Import wyciągów bankowych
KsH umożliwia import wyciągów bankowych w postaci pliku MT-940 z wielu znanych banków. Zaksięgujesz wczytane z pliku wyciągi na podstawie gotowego szablonu do tego typu danych. Listę obsługiwanych banków znajdziesz TUTAJ.
Sprawdź wszystkie funkcje programu i porównaj wersje
Dlaczego wybrać właśnie nas?
KsH to łatwy w obsłudze program do prowadzenia pełnej księgowości. Został stworzony z myślą o firmach i biurach rachunkowych, które potrzebują niezawodnego narzędzia do codziennej pracy. Program ułatwia prowadzenie ksiąg rachunkowych, przygotowywanie zestawień i rozliczeń, a także sporządzanie sprawozdań finansowych. Dzięki przemyślanej budowie i licznym funkcjom praca z księgowością staje się prostsza i szybsza.
Najnowsze aktualizacje i wersje programów
Ostatnia aktualizacja programu: 29.10.2025
Licencja 4Inclusive z Księgą Handlową KsH
Za zmiany prawne w Księdze Handlowej KsH nigdy nie płacisz!
Licencja 4Inclusive to szereg usług zapewnianych w ramach aktualnej wersji programów Varico.
Wybierając oprogramowanie Varico z Licencją 4Inclusive masz pewność, że otrzymasz niezbędną pomoc, a Twoje programy będą zawsze przystosowane do bieżących zmian prawnych.
Wszystkie korzyści z programu do obsługi sprzedaży z Licencją 4Inclusive zobaczysz tutaj
Darmowe aktualizacje oprogramowania
Wszystkie nowe wersje i łatki programu z aktualnymi zmianami prawnymi masz od ręki i za darmo!
Serwis telefoniczny i dostęp do pomocy
Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem – Doradcy Techniczni będą odpowiadać na Twoje pytania dopóki nie uzyskasz niezbędnej wiedzy.
Rabaty cenowe
Dla lojalnych Klientów przygotowaliśmy wyjątkowe rabaty na odnowienia programów. Skorzystaj z okazji i oszczędź nawet do 70% dzięki obniżonym cenom!
Wieczysty dostęp do programu
Po wygaśnięciu okresu licencji masz prawo do przeglądu i archiwizacji swoich danych jak długo zechcesz!
Co możemy zaproponować?
Wybierz dodatkowe opcje, które możesz zintegrować z Twoim programem księgowym KsH!
GOD gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych oraz odtworzenie firmowych dokumentów w przypadku ich utraty.
Oferujemy:
-> Archiwizację danych online
-> Nieograniczone miejsce na dysku
-> Profesjonalną pomoc w odzyskaniu Twoich plików
Integrując program KsH z systemem Rozliczenie Płac RP prowadzisz pełną księgowość wraz z kompleksową obsługą kadr i płac:
-> Gotowe wzorce najważniejszych dokumentów związanych z obsługą pracowników
-> Pełna obsługa systemu e-Deklaracje
-> Możliwość prowadzenia kartotek pracowników
Sprawdź, co zyskasz z system do szybkiego księgowania dokumentów:
-> Elektroniczny obieg dokumentów. Wszystko w jednym miejscu!
-> OCR bez limitu! Przetworzysz dowolną liczbę dokumentów.
-> Automatyczne powiadomienia, które zadbają o to, by Twoi klienci przesyłali dokumenty zawsze na czas.
-> Natychmiastowe odbieranie i wysyłanie faktur z KSeF.
-> Opisy dokumentów, akceptację kosztów, dodawanie załączników do faktur KSeF.
a to nie wszystko!
Sprawdź za darmo przez 30 dni
PRZEKONAJ SIĘ SAM, ŻE GO POTRZEBUJESZ
CENNIK
Wybierz rozwiązanie, którego potrzebujesz
*Odnowienie Licencji 4Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych odnowień licencji.
*Warunkiem otrzymania rabatu jest odnowienie Licencji 4Inclusive programu w przeciągu 2 tygodni od wygaśnięcia licencji. W przypadku powrotu do programu rabat 50% jest utrzymywany do 2 lat od daty zakończenia licencji, natomiast powyżej 2 lat rabat wynosi 30%.
*Odnowienie Licencji 4Inclusive na programy jest liczone wg cen pojedynczych programów.
*Wszystkie kwoty są cenami netto (bez VAT) oraz dotyczą jednego stanowiska. Na drugie stanowisko rabat -50% ceny, trzecie i kolejne – rabat -60% ceny.
*Oferujemy możliwość zakupu programu oraz odnowienia licencji na raty. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z naszym Doradcą Biznesowym w celu omówienia szczegółów oferty.
Wymagania systemowe
- procesor Intel i3 lub wyższe,
- min. 4 GB pamięci RAM
- 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
- system operacyjny:
- Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
- Microsoft Windows 11 64-bit
- minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
- drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
- system plików NTFS na dysku twardym.
- Wymagane posiadanie serwera bazy danych bazy:
- PostgreSQL 9.1 x32 dla programów KPiR, KsH, RP
- PostgreSQL 10 x32 dla programu ObSp
- Stałe połączenie internetowe
- dla usługi Gwarancja Otworzenia Danych – GOD minimalny upload: 20 Mb/s, jeżeli posiadasz wolniejsze połączenie, usługa może działać niestabilnie lub w ogóle może nie być wysyłane archiwum.
Zalecane dla komputerów:
- procesor Intel i5 lub wyższe,
- 8 GB – 16 GB pamięci RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
- system operacyjny:
- Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
- Microsoft Windows 11 64-bit
- zalecana rozdzielczość ekranu to 1920×1080,
- drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
- system plików NTFS na dysku twardym.
- Wymagane posiadanie serwera bazy danych bazy:
- PostgreSQL 9.1 x32 dla programów KPiR, KsH, RP
- PostgreSQL 10 x32 dla programu ObSp
- Stałe połączenie internetowe
- dla usługi Gwarancja Otworzenia Danych – GOD minimalny upload: 20 Mb/s, jeżeli posiadasz wolniejsze połączenie, usługa może działać niestabilnie lub w ogóle może nie być wysyłane archiwum.
W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.
Zalecane dla serwera:
- procesor Intel Xeon 3 GHz i wyższe,
- 32 GB Pamięci RAM,
- 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
- system operacyjny:
- Microsoft Windows Server 2016, 2019, 2022 32-bit/64-bit
- Microsoft Windows 10 Professional 32-bit/64-bit
- Linux np. Debian / Ubuntu / Red Hat w najnowszych wersjach dystrybucji
- drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
- Wymagane posiadanie serwera bazy danych bazy:
- PostgreSQL 9.1 x32 dla programów KPiR, KsH, RP
- PostgreSQL 10 x32 dla programu ObSp
- system plików NTFS na dysku twardym dla systemów Windows lub ext4 dla serwerów Linux.
- Stałe połączenie internetowe
- dla usługi Gwarancja Otworzenia Danych – GOD minimalny upload: 20 Mb/s, jeżeli posiadasz wolniejsze połączenie, usługa może działać niestabilnie lub w ogóle może nie być wysyłane archiwum.
