Połączenie oddziałów naszej firmy

połączenie oddziałów naszej firmy

W minionym roku podjęliśmy decyzję ważną dla rozwoju naszej firmy. Ponieważ od marca 2020 roku pracujemy całkowicie w trybie home office, musieliśmy zmodyfikować kilka procesów. Dotychczas w Varico były dwa oddziały – w Poznaniu i w Bydgoszczy. W 2022 roku podjęliśmy decyzję o formalnym połączeniu oddziałów, dzięki czemu mogliśmy ulepszyć wiele procesów. Powstał jeden, spójny dział Centrum Klienta Biznesowego Varico. Praca zdalna utwierdziła nas w fakcie, że jesteśmy jednym zespołem, a wszystkim nam zależy na lepszej obsłudze klienta.

Brak podziału na Poznań i Bydgoszcz

W Varico funkcjonuje obecnie jeden dział sprzedaży i serwisu – nie ma podziału na Poznań i Bydgoszcz. Głównym powodem tej zmiany był zdalny model naszej pracy  oraz wygoda klientów. Niezależnie od tego, do którego oddziału klient był wcześniej przypisany, ma teraz dostęp do wszystkich doradców technicznych i biznesowych. Co to zmienia? Każdy z naszych doradców udziela klientowi pomocy, bez przełączania między oddziałami.

Połączenie oddziałów Varico

Dzięki połączeniu oddziałów usprawniamy komunikację z naszymi klientami.

  • Kontakt telefoniczny – nasze dwa numery telefonu umożliwiają połączenie z dyżurującymi doradcami w całej firmie.
  • Kontakt mailowy – adresy mailowe z podziałem na oddziały połączyliśmy na wspólną skrzynkę: serwis@varico.pl oraz sprzedaz@varico.pl, do której dostęp mają wszyscy nasi doradcy.
  • Płatności – funkcjonuje wspólne konto bankowe i wszystkie przelewy za zakup programu lub usługi przyjmujemy na nr konta Santander Bank 24 1500 1054 1210 5001 3502 0000. 

Połączenie oddziałów umożliwia więc uzyskanie pomocy na infolinii od każdego doradcy, kontakt na ogólne adresy mailowe (serwis@varico.pl i sprzedaz@varico.pl), a także płatności na jeden numer konta do przelewów za zakupy i odnawianie licencji. 

Brak oddziałów, czyli jedna firma

W Varico kierujemy się głównie trzema wartościami jakimi są: współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność. Wszystkie nasze działania mają przynieść korzyści dla naszych klientów. Mamy nadzieję, że nasza komunikacja będzie jeszcze sprawniejsza a współpraca owocna!